اين وبلاگ رو تازه ايجاد كردم و میخوام يه سري كارهاي عمراني ، اقتصادي ، فرهنگي كه دوست دارم توي شهرم اتفاق بيافته رو بنويسم.
اسم اين وبلاگ رو هم به اين خاطر «آراميان» انتخاب كردم كه اسم قديمي شهرم اين بوده و نشان از قدمت و فرهنگ و اصالت داره چه خوبه كه آينده شهرم هم به همين اندازه با اصالت باشه چرا كه تك تك مردم شهرم رو دوست دارم به اين خاطر كه با اونا بزرگ شدم و يادم نميره ....... در نهايت لياقت شهرم بالاتر از ايني كه هست بايد باشه.
از دوستهاي عزيزم ميخوام كه توي اين كار كمكم كنن و در رونق بخشيدن به اين وبلاگ تلاش كنن.
اسم اين وبلاگ رو هم به اين خاطر «آراميان» انتخاب كردم كه اسم قديمي شهرم اين بوده و نشان از قدمت و فرهنگ و اصالت داره چه خوبه كه آينده شهرم هم به همين اندازه با اصالت باشه چرا كه تك تك مردم شهرم رو دوست دارم به اين خاطر كه با اونا بزرگ شدم و يادم نميره ....... در نهايت لياقت شهرم بالاتر از ايني كه هست بايد باشه.
از دوستهاي عزيزم ميخوام كه توي اين كار كمكم كنن و در رونق بخشيدن به اين وبلاگ تلاش كنن.
